[MPlayer-users] MPlayer 0.9pre2

peter_janek at tatrabanka.sk peter_janek at tatrabanka.sk
Mon May 6 18:18:02 CEST 2002

hi - just a stupid question...

how to unsubscribe ???

Fredrik Kuivinen <freku045 at student.liu.se>@mplayerhq.hu on 05/06/2002
06:06:17 AM

Please respond to mplayer-users at mplayerhq.hu

Sent by:    mplayer-users-admin at mplayerhq.hu

To:    mplayer-users at mplayerhq.hu
cc:
Subject:    Re: [MPlayer-users] MPlayer 0.9pre2

[Automatic answer: RTFM (read DOCS, FAQ), also read DOCS/bugreports.html]
On Mon, May 06, 2002 at 12:15:14PM +0200, cedric wrote:
> Input.conf finally works but i have a new problem:
> when i change brightness,contrast,colors i see the osd animation but
> nothing change
>
> I use mplayer -vo sdl -osdlevel 1 %f
> on a mandrake 8.2

-vo sdl don't have brightness or contrast controls (yet).

/ Fredrik

__________
Informacie obsiahnute v tomto elektronickom dokumente su urcene vylucne pre
potreby osob, ktorym bol odoslany. Dokument moze obsahovat informacie
chranene ako bankove alebo obchodne tajomstvo, pripadne informacie
podliehajuce ochrane v zmysle inych vseobecne zavaznych pravnych predpisov.
Ak nie ste adresatom tohto dokumentu a dokument Vam bol doruceny, pripadne
Vam bol mylne doruceny z inych dovodov, vyzyvame Vas aby ste sa zdrzali
akehokolvek odtajnenia informacii v nom obsiahnutych predovsetkym Vas
ziadame, aby ste dokument nerozsirovali, nespristupnovali, nevyuzivali ho
pre vlastnu potrebu a nevyhotovovali z neho kopie. Zaroven Vas
upozornujeme, ze v pripade nezdrzania sa uvedeneho konania by z Vasej
strany doslo k poruseniu zakona, ktore je spojene s prislusnou sankciou.
Dovolujeme si Vas preto poziadat aby ste nas o takomto pripade okamzite
informovali, a to odoslanim e-mail na adresu odosielatela a dokument
nasledne zmazali.

Information stated in this electronic document are assigned only for needs
of proper addressees of this document. This document can comprise
information protected as bank or business secrets, or information under
protection pursuant to/by other generally binding legal regulations. In
case you are not a due addressee and you receive the document, or you
receive the document by mistake due to other reasons, we ask you not to
reveal the information such a document comprises, and not to expand, make
available/disclose, or use the document for your own needs, or make copies
of this document. We warn you at the same time, in case you fail to observe
these requests, you break the law, and are thus liable to appropriate
sanctions. Therefore we ask you to notify us immediately upon such a case
by sending an e-mail to the sender address, and subsequently delete the
document.