[MPlayer-users] documentation problem

Justyna Biała nell at poczta.gazeta.pl
Fri May 10 09:30:01 CEST 2002

Witaj.

On Fri, May 10, 2002 at 09:16:38AM +0200, Dariusz Pietrzak wrote:
> [Automatic answer: RTFM (read DOCS, FAQ), also read DOCS/bugreports.html]

> Translations are accessible for developers with cvs write access.

Nie jestem pewna, czy należę to developer team.

> so if there's problem I could check those in.

Więc masz dostęp do cvs, jako developer, tak?
Widzisz, do niedawna (jakieś miesiąc - dwa minęły, jak tak nie jest)
miałam bezproblemowy kontakt z Gabucino.
Ale od jakiegoś czasu przestał dawać znaki życia, a to co mu wysłałam do
uaktualnienia nie pokazało się w ogóle.
Więc czy ty mógłbyś uaktualniać dokumentację bez wiekszych problemów?
A może ja tez mogłabym dostać dostęp do cvs (to nie jest dla mnie w sumie ważne
jak ta dokumentacja będzie uaktualniana, ale może to byłoby najwygodniejsze
wyjście)?

Pozdrawiam

nell

--