[MPlayer-users] quick time codec

Boros Gábor space at kabel.datatrans.hu
Sun Apr 20 16:05:34 CEST 2003

Üdv!

Volna egy kérdésem az mplayerrel kapcsolatban, éspedig:
mov (quick time) kiterjesztést szeretnék nézni mplayerrel (uhulinux
rc2.1), és megtettem mindazokat a lépéseket amiket a how-to doksiban le
vannak irva a honlapon,

./configure --enable-qtx-codecs --enable-win32
   make

szóval ezt.
Ezek után ott tartok hogy van olyan mov amit lejátszik, és van olyan
amiben hang van de kép nincs , és van olyan amiben csak kép van, de hang
nincs...egyszer valahogy elinditottam konzolból, és akkor kiirta az
enabled video drivereket, meg a disabled video drivereket, és az
enabledek között ott volt a win32, viszont ott volt a disabled audio
drivereknél is....szóval akkor kép van hang nincs?? erre mégis rácáfol
hogy valamelyik movnál minden jó, van amelyiknél teljesen meghal az mplayer.
Azt nemtom hogy ez levlista cím-e csak a doksi alján találtam, szóval ha
van valakinek jó megoldása légyszi a saját címemre küldjétek, Ezerhála,
Boldog Húsvétot,  kösz