[MPlayer-users] Felirat

Junkert Ferenc junkertf at freemail.hu
Tue Aug 14 10:27:41 CEST 2007

Sziasztok!

Teljesen új vagyok errefelé, úgyhogy ha esetleg lámát kérdezek akkor nézzétek el nekem.
Abban kérnék némi útmutatatást (a use google kivételével, jöhet man de a megoldást is hálásan köszönném:) ),
 hogy van egy film melykhez .srt feliratot használnék. Ha elindítom az mplayert és nem állítok neki se font-típust
 se kódolást akkor az ékezetek nem jók.

Kódolást és fontokat állítgatva kezdenek működni az ékezetek, azonban nem mindegyik, tipikusan a
 hosszú Ő és Ű betűk azok ami egyik verzióban sem működnek.

Próbáltam:
 - font-típust váltani
 - font típusonként próbáltam az UNICODE, CP1250, ISO-8859-2 kódolást
 - az .srt filet oowriterben cp1250/winlatin2 kódkészlettel tökéletesen olvas minden betűt, tehát az előzőekben problmásat is!!

pontosan egy kubuntu 7.04 ról van szó locale=hu-HU.utf8.

Minden segítséget előre is nagoyn köszönve:

                                                                                    Feri

Láttál egy jó videót? Vagy Te készítettél? Nevezd, hogy díjazhassuk!  www.goldenblokk.hu
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,192114,246701/click.prm